Vytvořili jsme Wunderblog, místo pro moudrá slova o moderní reklamě.

S prsty plnými entuziasmu ťukám do plastové klávesnice, abych odstartoval spuštění tohoto blogu. Tři-dva-jedna-teď!

Máme s tím místem velké plány. Ideálně, že se stane CML. Centrálním Mozkem Lidstva reklamy takové, jaká by měla být. Té teoreticky dokonalé a přitom prakticky použitelné. Pan reklamní kolega Leo Burnett kdysi řekl, „Když si budete chtít sáhnout na hvězdy, možná se vám to nepovede, ale určitě při tom nebudete stát s rukama plnýma bahna“.

Asi je idea CML dost odvážná, ale co. Když se tu občas objeví perla, bude to fajn. Když tu sem tam návštěvník našich stránek najde nějakou zajímavost, která mu pomůže v jeho marketingové pouti, budeme za to rádi.

A tak tomuhle místu přeju, aby bylo plné šťavnatých myšlenek, neotřelých originalit, které svět neviděl a které v naší reklamní branži přinesly a přinesou našim současným a budoucím klientům vysoké prodeje, responze, rojky a všechno jiné dobré, co se dá změřit.

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)