Inspiration in the Net (Work) #2

Každý den se člověk učí

Proč se nedozvědět každý den něco nového a zajímavého? Věděli jste třeba, že máme 50% DNA stejných jako banán? :-O

Samozřejmě stránka nevznikla jen tak. Je to jakási netradiční forma propagace jednoho kreativního studia z Anglie. Navíc, každá novinka je doplněna vtipným obrázkem a to celé dohromady si můžete nechat vytisknout na tričko a koupit, třeba jako originální dárek, v internetovém obchodě. Je to vtipné a netradiční, tak proč ne.

I této stránce se podařilo do tvoření obsahu zapojit uživatele a to prostřednictvím Twitteru. Každý uživatel, může zaslat prostřednictvím Twitteru svoji zajímovast, která se může objevit na stránce. Samozřejmě u každé takové události je uveden i její vlastník. Jde o velice chytrý způsob, jak na Twitteru získávat nové uživatele, kteří se k Vám připojí a budou odebírat vaše Twitty. Kromě jedné zajímavosti denně, která Vám každý den přistane v profilu, budete dostávat i zajímavé informace z dění kolem celého studia. Co právě dělají, co dokončili, jakou cenu vyhrály atd.

Jednoduše chytré a navíc to můžete využít i ve svůj prospěch. Myslím, že pokud se na baru přitočíte k dívce nebo k muži s větou „Víš, že každému člověku se průměrně zdá 1460 snů za rok? V jednom mém jsi musel/a být určitě i ty.“, dotyčná nebo dotyčný nemůže odmítnout pozvání na skleničku. 😉

V horším případě to může být zajímavý Icebreak před jednáním. 😉

Až to zkusíte, tak mi dejte vědět, jestli to zabralo. Já už jsem se pár zajímavostmi vyzbrojil. 😀

Je to určitě zajímavý způsob, jak fungovat na takovém médiu jako je Twitter, který bývá ze strany marketérů často opomíjen a vše soustředí třeba na Facebook. Dokážu si představit, že mnoho uživatelů se každé ráno, ještě před tím, než si projdou došlou poštu, podívají, jakou zajímavostí dnes ohromí kolegy v kuchyňce při přípravě ranní kávy nebo čaje. Koncept je samozřejmě možné dále rozvíjet a to se mi také líbí. Na začátku to bylo pouze o textu. Postupně se k tomu přidaly obrázky, trička a kdo ví, co bude dál? Co třeba kvíz, aplikace na mobil, widget na plochu počítače a nebo…  … Jak byste tento koncept využili například vy? Nebo už máte podobný nápad, jak využít Twitter? Podělte se. 😉

http://www.learnsomethingeveryday.co.uk/

Kategorie: Interactive