Jakou náladu má reklama?


Peníze nás nedělají šťastnými, umožňují nám však být nešťastnými poměrně příjemným způsobem. Toto americké přísloví se stalo motem testu nálady v reklamním průmyslu. Jsme spíše optimisté, nebo se na svět díváme pro jistotu pesimisticky?

Celý nápad vzešel z již tradičního PF agentury Wunderman. Každoroční zásilku vína pro partnery a klienty doprovázelo přání s motivem dvacetikoruny a desetikoruny, které spolu tvoří nový letopočet 2010. Již samotné PF dělilo adresáty na pesimisty a optimisty, podle toho, jestli vizuál vnímali jako letopočet nebo dvě obyčejné mince v hodnotě 30 Kč. Přání dále odkazovalo na webovou anketu, jejíž vtipně laděné otázky se, jak jinak, točily kolem zmíněné třicítky. Jelikož jsou ankety v naší krajině oblíbené a protože novoroční víno bylo opět vynikající, testem nálady si prošli nejen adresáti PF 2010, ale přilákal i další zájemce. A jak se tedy stavíme k roku 2010 a k životu vůbec? Výsledky ukazují, že naděje umírá poslední. 43 % optimistů bude mít oproti 36 % pesimisticky naladěným větší motivaci k činům. Rok Tygra přeje odvážným a odhodlaným. Můžeme tedy optimisticky doufat v lepší zítřky. Jak jste na tom vy? www.wunderman.cz/test.

Kategorie: Agentura, Zajímavé projekty