A je tu klient, pro kterého chce pracovat každý

Za poslední dva týdny se nám přihodily dvě události, které se nepřihodily drahnou dobu předtím. Potkali jsme dva klienty, kteří byli nadšeni. Bylo to přesně takové nadšení, které když potkáte, tak vás nabije a nabije vše kolem vás. Jeden klient je nový a jeden starší, ale ne starý (služebně, samozřejmě).

Ten nový se na úvodním briefu nadchnul pro možnosti, které direct marketing nabízí, a určitě to znáte (pokud ne, tak přeju, ať to poznáte), kdy přímo na schůzce začnou lítat nápady co všechno by dávalo smysl dělat, ale že se to všechno nedá stihnout, ale dá odložit a už jsme viděli, kolik to přinese znalostí a jak to bude všechno veleúspěšné. Vylezli jsme po schůzce s kolegou na ulici, stáli jsme na červenou, podívali se na sebe a svorně konstatovali „takového klienta chceme“.

S tím starším jsme nějaký čas nacházeli společnou řeč.  Hledali jsme se. V odvětví, v odborných termínech, dívali se sem i tam v naději, že najdeme něco velkého. Až se to podařilo. Vznikla jednoduchá prodejní kampaň, postavená na právě dokončené zákaznické segmentace. Kampaň vdechla segmentaci marketingový život a segmentace dala kampani sílu. Kampaň dopadla parádně. Naprosto skvostně dopadla. Vydělala, nestydím se to říct, nechutné peníze. Bylo to všechno snadno měřitelné, žádné možná nebo kdyby a jak odfiltrovat vliv ten anebo ten. Prostě černé na bílém, strašné peníze. Od toho momentu i ze strany staršího klienta srší energie a hlavně důvěra a pojďme dělat to a ono a zleva a zprava. Prostě ryzí zábava!

Pro takové klienty agentury dělají rády. O takové klienty se accounti a kreativci a programátoři a všichni perou, aby zrovna oni pro ně mohli pracovat. Protože práce musí být hlavně zábava. Peníze pak přijdou samy. A řekněte, že ne!

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)