Jak Raifka nahlas začala a potichu (asi) skončila.

Hlasitý začátek byl kreativní inzerát. „Raifka hledá BTL agenturu, ukažte, jak jste kreativní a přihlaste se do tendru“. Inzerátů na výběr reklamní agentury jsem pár viděl, na agenturu přímé komunikace ani jeden. Asi i proto se nám to líbilo a s nadšením nám vlastním jsme si vyhrnuli rukávy.

V pátek odpoledne jsou brainstormingy nejveselejší. Lidi se sejdou, půl hodiny se plácá o plánech na víkend, pak se nemůže chytit nit a většinou z toho nic moc nevyleze. Ale nálada bývá výborná. Potkali jsme se v pátek odpoledne. Byl asi úplněk, za 30 minut jsme měli hotovo. Vymysleli jsme koncept „jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá“. Udělali jsme taky inzerát. Ne žlutý, ale fialový, ne jeden mluví ke všem, ale jeden mluví k jednomu. Stručně byl o tom, že se hlásíme, ale bude lepší to probrat po telefonu.

Aby to bylo dostatečně kreativní a dostatečně direct, přidali jsme direct mail. Stáhli jsme výtisk s inzerátem z tiskárny a vložili do něj telefon. Reálný, nový, pěkný, nabitý, mobilní telefon. Do jeho paměti jsme uložili číslo na infolinku. Na infolinku jsme dali IVR („pro novinky stiskněte 1…“). Na jednotlivých provolbách jsou uloženy naše credentials. Co jedno „stiskněte“, to jeden požadavek v originálním inzerátu.

Přišlo pondělí a všechno klaplo. Inzerát vyšel, direct mail byl odeslán. Lehoučký adrenalin, čekáme na zavolání, které ten den nepřišlo. Nepřišlo ani další den. Ani další týden. Ani další měsíc. Nepřišlo vůbec. Přišel mail s lakonickým „Vaši přihlášku jsme přijali“.

Po třech týdnech čekání a zjišťování informací o stavu tendru přes jiné zdroje jsme poslali follow-up direct mail, protože follow-up direct mail zvyšuje responsi kampaně několikrát. S naší cílovkou nehnul.

A tak stále čekáme a jsme zvědavi, jestli se dočkáme.  Ale protože víme, že ve velkých firmách vše trvá déle, tak stále věříme, že čas pro brief ještě nenadešel, protože kdyby nadešel, tak bychom jej již obdrželi, anebo bychom v rámci profesionálního jednání jistě obdrželi alespoň vyrozumění, že naše přihláška nebyla dostatečně kreativní, a proto ani brief nepřijde, nebo bychom dostali alespoň nějakou informaci.

P.S., Láhev výborného rýnského ryzlinku 2007 ze Spielbergu tomu, kdo jako první poodhalí roušku tohoto tajemného tendru a dá nám informaci jak to s tím tendrem tedy je.

Update: Nakonec to všechno dopadlo dobře – http://idirekt.cz/marketingove-zpravodajstvi/btl-tendr-raiffeisenbank-si-uz-vybrala

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)