Vánoční finiš

Konec roku se blíží, na blogu žádný nový článek, je čas napsat pár řádek o tom, co jsme udělali v poslední době.

Microsoft Office 2010 a Cloud computing

Náš řecko-bulharsko-rusko-česko-slovenský tým MSCOM Hub v poslední době připravoval nebo připravuje dvě velké kampaně pro Microsoft. Ve spolupráci s mnichovským týmem Wundermanu úspěšně dokončil kapmaň na nové Office 2010 „Make it great“, která v regionu CEE přinesla 3x vyšší prodejní výsledky než bylo plánováno. Kampaň byla lokalizována pro 16 zemí (polská verze, rumunská verze) a běžela od srpna do konce října.

Momentálně tým pracuje na kampani k novým cloudovým službám Microsoftu. Microsite bude vycházet z americké verze, jednotlivým zemím se budou některé části kampaně upravovat na míru.

Bannery, bannery a zase bannery

Naplno běží výroba různých bannerů. V posledních týdnech jsme začali pracovat pro České dráhy, tam jsme připravovali on-line část kampaně na novou In-kartu včetně výroby spotu pro venkovní displej reklamu. Pro Ford jsme jako první v celosvětové síti adaptovali speciální bannery/nanosite pro S-Max, které si dočítají videa z You Tube a prakticky veškeré informace jsou zákazníkovi sdělovány rovnou v banneru. Na trhu je rovněž nové Mondeo, ke kterému běží kampaň.

Uvádění Microsoft Office 2010 se týkalo i České republiky, rovněž bylo provázeno bannerovou kampaní. Na Facebooku jsme pak připravili hru, která skončila minulý týden.  

PFka opět na poslední chvíli 🙂

Ke konci roku patří jako obvykly příprava různých PF a elektronických přání. Datum je vždycky stejné a stejně jsou pak všichni překvapení, jak rychle se přiblížilo, takže vše samozřejmě jede na poslední chvíli. Do konce listopadu tak máme co dělat. Nebude samozřejmě chybět ani tradiční PF Wundermanu.

Telegraficky

V rámci sdružení digitálních agentur při AKA proběhne příští týden seminář/konference, kde se poprvé největší české interaktivní a digitální agentury společně pokusí odhalit něco ze zákulisí své práce tak, aby byli spokojenější jak jejich klienti, tak agentury samotné. Tak uvidíme, jak to dopadne. My máme na starosti část, která se týká vyhodnocování projektů.

V poslední době jsme rovněž začali rozesílat mnohem více elektronických direct mailů pro naše klienty, aktuální měsíční kapacita se pohybuje někde kolem 2,5 miliónů e-mailů, které jsme schopni měsíčně odeslat.

Kategorie: Interactive, Zde autor na kategorii zapomněl:-)