Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat?

Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se měla vrátit, a to nejlépe několikrát. To je hlavním cílem.

Umí se orientovat. Každý je jiný a každý potřebuje své vlastní řešení. Dbá na to, aby realizované projekty byly primárně založeny na  znalostech o zákazníkovi. Podkladem k tomu mohou být jakékoliv zdroje dat – nejen data onlinová, ale hlavně informace o prodejích. Každý projekt tak odráží nákupní potenciál i hodnotu zákazníka a co nejpřesněji kopíruje rysy jeho chování.

Není včerejší. Má své futuristické charisma, proto sleduje všechny trendy v online a mobilních komunikacích. Není proto možné, aby ji zaskočila jakákoliv novinka.

Čeká na odpověď. Těží z unikátních dovedností, které jsou Wundermanu vlastní, proto dokáže propojit online kampaně s databázemi klientů a s výsledky prodeje. Díky tomu je schopna pro každou společnost vytvořit online projekty zaměřené pouze a výhradně na plnění obchodních cílů. Ví, co funguje a proč tomu tak je.

Zaujala Vás? Seznamte se na www.wundermaninteractive.cz!

Kategorie: Interactive