Extrémně nakažlivý Felix Baumgartner

„Sometimes you have to go up really high to understand how small you are“ – Felix Baumgartner

O nedělním večeru jsme měli všichni možnost pozorovat, co znamená ve skutečnosti slovo „virální“. Zlomení zvukové bariéry při volném pádu, skok z nejvyšší výšky v historii, samozřejmě nejvyšší let balónem a to, že už zřejmě nikdy nebude muset platit v hospodě pivo. To dokázal za jediný den Felix Baumgartner po několika letech příprav. Mediální smršť, která se u toho strhla se jen tak nevidí. Kromě televizních přenosů v několika desítkách zemí Baumgartnera živě sledovalo přes 8 milionů lidí na YouTube, jeho fotka po přistání měla na Facebook profilu Red Bullu přes 520 tis. „lajků“, téměř 70 tis. sdílení a 15 tis. komentářů.

Počet aktivních fanoušků vs. celkový počet fanoušků na Baumgartnerově Facebook profilu je více než 80%. Množství Twitter postů, zmínek, vytvořených hlášek a „demotivačních plakátů“ se pořád ještě zvyšuje. Felix Baumgartner prostě na cca dva dny ovládl světová (sociální) média. Jestli chce někdo marketingově překonat Red Bull, bude to nejspíš muset zvládnout s livestreamem příštího přistání na měsíci.


Koment k celé akci z Twitteru:

„If you want to be like Felix Baumgartner, then zoom in as fast as you can on Google Earth (for added effect have a fan blowing in your face)“

a několik užitečných odkazů:
http://www.youtube.com/redbull
http://www.redbullstratos.com/
facebook.com/FelixBaumgartner
https://www.facebook.com/redbull

Kategorie: Interactive, Trendy