Řešíme na webu potraviny a nakupování?

Ano a docela intenzivně. Vyplývá to z monitoringu online médií, který sleduje český internet a sociální sítě. O potravinových řetězcích a všem co se kolem nich točí se například v prosinci minulého roku debatovalo na více než 160ti unikátních doménách. V tomto segmentu absentují typičtí opinion makers. Za odborníky na danou oblast (nákup potravin) se považujeme téměř všichni. Ve srovnání s ostatními obory se do diskusí zapojuje několikanásobně více autorů, kteří diskutují takřka bez ustání a bez výkyvů.

Podil_retezcu

I přesto je možné vytipovat témata, která v tomto segmentu budí nejvíce pozornosti. Žhavým tématem se v prosinci stal například tah řetězce Tesco, které nabídlo opravdu levné suroviny na přípravu vánočního cukroví. Levné v případě Tesca znamenalo 50% slevu pod velkoobchodní cenou dodavatele rostlinných tuků, podmíněnou nákupem dvou balení daného produktu. Za to si sice Tesco vysloužilo od komentátorů z branže výtky za prodejní politiku na hraně hospodářské soutěže, ale současně také zlepšení podílu pozitivního hodnocení značky u spotřebitelů. V tomto parametru v daném segmentu dlouhodobě vede řetězec prodejen Lidl, druhá nejdiskutovanější značka v českém monitoringu řetezců potravin.

Pomer_pozitivni

Statistiku % pozitivního sentimentu uvádíme pouze pro značky s dostatečným zastoupením uživatelské komunikace.

Kategorie: Wlip