To nejlepší ze Super Bowl 2013

Včera proběhl v Americe tradiční marketingový svátek: „Super Bowl“. Velké finále amerického fotbalu, kde se střetli The Baltimore Ravens a San Francisco 49ers není jen sportovním svátkem, ale také přehlídkou reklamních videí. Kultura dospěla během Superbowlu už tak daleko, že někteří lidé sledují spíše reklamy, než hru samotnou.

Typický mix reklam Superbowlu: „pivo-jídlo-auta“ nebyl narušen příliš ani letos, a tak se v desítce nejledovanějších reklam umístilo hned 5 automobilek. Nejsledovanější spot měla Toyota (dosah 16.2 milionu diváků), v jejíž reklamě si zahrála i Kaley Cuoco (Penny z Big Bang Theory). Přehled desítky nejsledovanějších spotů je ve videu níže.

Zatímco americké publikum řeší rádoby rasistické podtexty některých reklam, které by průměrného čecha ani při pozornějším sledování nenapadly, pro naše publikum by  pravděpodobně kontroverznější byla reklama na scientologisticou církev.

Kategorie: Interactive