Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k jejich číslům. Proto jsme se rozhodli v prvním kole nabídnout informace o základních měřitelných veličinách každého e-mailu.

Vzali jsme zhruba 2 800 odeslaných newsletterů/e-mailingů za poslední 3 roky, které odešly na zhruba 10 000 000 příjemců. Zajímaly nás parametry Open Rate, Click Rate (z odeslaných e-mailů) a to, jaký vliv na jejich hodnoty má den odeslání, počet odkazů v e-mailu a zároveň jak je rozložena odesílka v porovnání s těmito parametry. Všechny hodnoty jsme zprůměrovali, ale chystáme samozřejmě i detailnější pohled, například na jednotlivé sektory nebo časy odeslání.

Ze statistik vyplývá:

  • nejlepší je posílat e-maily v pátek nebo neděli, špatně si nevede ani úterý;
  • e-mail by měl mít maximálně 10 odkazů, ideálně 5;
  • většina klientů naopak posílá e-maily v pondělí nebo ve středu;
  • vyplatí se vše důsledně měřit a zlepšovat se.

Pokud Vaše čísla nesouhlasí nebo jsou příliš nízká, neváhejte nás kontaktovat. S e-mailovou komunikací Vám pomůžeme a poradíme, jak výkon Vašich obchodních sdělení vylepšit.

Výkonnost zasílaných e-mailů, měřeno OR a CR

Výkonnost zasílaných e-mailů, měřeno OR a CR

Kategorie: Interactive, O reklamě