Největší skokani v online komunikaci (8.4. – 5.5.)

Největší nárůst online komunikace zaznamenaly ve sledovaném období značky Leo Express, Hewlett-Packard a Becherovka. Leo Express zaujal internetové publikum především změnou a rozšířením svých železničních tras, zatímco u HP rozpoutala diskuzi recenze cenově dostupného desktopu HP Pavilion p6. Absolutním vítězem (alespoň co do kvantity) se však stala Becherovka, na níž přitáhl pozornost další z řady výroků prezidenta Miloše Zemana.
O téměř desetinásobný nárůst relevantních zmínek Becherovky se Zeman postaral tím, že v rozhovoru pro rakouský týdenník Profil prohlásil, že kvůli regulační směrnici Evropské unie přestal pít Becherovku a oddává se již výhradně jen slivovici. Zeman, jehož někdejší přízeň k Becherovce je až notoricky známá, tak několika málo větami opět vyvolal lavinu komentářů a reakcí.
Vedle Becherovky a Evropské unie stihl prezident zmínit také další palčivá témata, která bohužel dodnes rozdělují společnost, a proto se mezi příspěvky objevila celá řada agresivních a konfliktních výpadů. Značně negativní sentiment, který Becherovku v diskuzích provázel, tedy není ani tak chybou výrobce, ale spíše důsledkem kontroverzních vyjádření Miloše Zemana a politického radikalismu mnohých diskutérů. Na druhou stranu i negativní reklama je reklamou, a můžeme proto pouze spekulovat, zda Zemanův výrok Becherovce spíše pomohl či ji poškodil. Jedno je však jisté – prezidentův pitný režim je tématem, o které je v ČR i nadále mimořádný zájem.
(Pouhých pět dní po skončení sledovaného období se Zeman při příležitosti vyzvednutí korunovačních klenotů ukázal na veřejnosti v poněkud nejistém a malátném stavu, který hrad označil jako virózu. Na internetu nicméně následovala další vlna reakcí ve spojitosti se značkou Becherovka a objevilo se dokonce virální video se záběry vrávorajícího prezidenta s logem fiktivní „Becherovky Zemond“.)

Skokan becherovka

Největší nárůst online komunikace zaznamenaly ve sledovaném období značky Leo Express, Hewlett-Packard a Becherovka. Leo Express zaujal především změnou a rozšířením železničních tras, zatímco u HP rozpoutala diskuzi recenze cenově dostupného desktopu HP Pavilion p6. Absolutním vítězem (alespoň co do kvantity) se však stala Becherovka, na níž přitáhl pozornost další z řady výroků prezidenta Miloše Zemana.

O téměř desetinásobný nárůst relevantních zmínek Becherovky se Zeman postaral tím, že v rozhovoru pro rakouský týdenník Profil prohlásil, že kvůli regulační směrnici Evropské unie přestal pít Becherovku a oddává se již výhradně jen slivovici. Zeman, jehož někdejší přízeň k Becherovce je až notoricky známá, tak několika málo větami opět vyvolal lavinu komentářů a reakcí.

Vedle Becherovky a Evropské unie stihl prezident zmínit také další palčivá témata, která dodnes rozdělují společnost, a proto se mezi příspěvky objevila celá řada agresivních a konfliktních výpadů. Značně negativní sentiment, který Becherovku v diskuzích provázel, tedy není ani tak chybou výrobce, ale spíše důsledkem kontroverzních vyjádření Miloše Zemana a politického radikalismu mnohých diskutérů. Na druhou stranu i negativní reklama je reklamou, a můžeme proto pouze spekulovat, zda Zemanův výrok Becherovce spíše pomohl či ji poškodil. Jedno je však jisté – prezidentův pitný režim je tématem, o které je v ČR i nadále mimořádný zájem.

Update: Pouhých pět dní po skončení sledovaného období se Zeman při příležitosti vyzvednutí korunovačních klenotů ukázal na veřejnosti v poněkud nejistém a malátném stavu, který hrad označil jako virózu. Na internetu nicméně následovala další vlna reakcí ve spojitosti se značkou Becherovka a objevilo se dokonce virální video se záběry vrávorajícího prezidenta a s logem fiktivní „Becherovky Zemond“, které získalo více než 700 000 shlédnutí. Ironií zůstává, že prezidentův stav si veřejnost i nadále spojuje se značkou Becherovka, přestože ji Zeman ostentativně nepije (viz. výše) a navíc den před nástupem virózy konzumoval na ruské ambasádě pouze víno či případnou vodku.

Analýza vznikla za podpory KBM Group.

Kategorie: Wlip