#RoyalBaby

Jednou za čas není od věci dát si v online médiích oddych od nekonečných politických skandálů, ničivých přírodních katastrof a stále se opakujích sportovních výsledků. Jednou za čas je fajn rozpoutat konverzaci o něčem tak prostém, jako je narození dítěte. Ovšem zase tak prosté to není, když se ono dítě narodí jako třetí v pořadí čekajích na britský královský trůn.

Některé děti dostanou ke svému narození dudlík, některé dupačky, nebo pěknou kolíbku. Čerstvě narozený mužský potomek v britské královské linii dostal ke svému narození vlastní hashtag, a to #RoyalBaby (O jménu se zatím spekuluje). Díky tomu můžete průběžně sledovat konverzaci na Twitteru i na Facebooku, který hashtagy imlementoval teprve nedávno.

Pojďme se podívat na pár příkladů toho, jak na narození „Královského dítěte“ zareagovaly pohotově některé z firem.

Oreo, Coca-Cola, Delta Airlines, Mini Cooper, Intel a hra „Šmoulové“ dali  trochu energie do vymýšlení, jak skrze událost zpropagovat vlastní výrobky a služby.

Kategorie: Interactive