Tak trochu social! #1

Přináším vám první díl sociálního newsletteru, který teď budu s pravidelnou periodicitou publikovat. Na úvod před zábavou přichází několik technických záležitostí.

Zatímco dosah příspěvků fanouškovských stránek na Facebooku i nadále padá jak kámen, končí i tzv. Like Gate. Mechanismus, kdy se člověk na Facebooku pro vstup do soutěže apod. musel stát nejdříve fanouškem stránky. Like Gate končí 5. listopadu a do této doby bude tedy nábor nových fanoušků pro profil možný buď skrze placenou reklamu Page Like Ad, nebo mediální podporu zajímavých příspěvků.

LikeGate

Další „relativní“ novinkou jsou promovaná videa na Facebooku. Platí se za impresi a zatím se jedná o velice levný formát reklamy, který umožňuje dovést uživatele na web nebo sdělit informaci (nejde o automaticky přehrávaná videa přidávaná uživateli). Promovaná videa začal podobně využívat v poslední době i Twitter.

Do třetice všeho dobrého přichází po Twitteru a jeho Vine s videy i Instagram a přináší svou aplikaci Hyperlapse. Podívat se na něj můžete buď TADY, nebo na TOMTO videu pro inspiraci, jak Hyperlapse využít. Aneb za málo peněz hodně kreativní muziky. Jedinou nevýhodou Hyperlapse je fakt, že je zatím dostupná jen pro zařízení Apple, i když by se měla údajně připravovat i verze pro Android.

Hyperlapse

Zajímavé projekty v onlinu

Jedním ze zajímavých projektů byla minulý měsíc Jackova Kytara. Na webu mohl člověk v reálném čase spolu s dalšími uživateli kreslit v aplikaci kurzorem po těle kytary (pouze černá a bílá barva) a spolupodílet se tak na výsledném vzhledu.

Díky tomu, že kdokoli mohl kreslit kamkoli, nikdy si člověk nemohl být jistý, jestli jeho výtvor na těle kytary vydrží. Šlo vlastně o poněkud svižnější obdobu Lennonovi zdi. 🙂

JK

Trendující na YouTube

Mějte se pěkně a zase příště. 🙂

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy, Zajímavé projekty