Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní klienti, ale i 10 % nových zájemců.

drmax-5095_stextemProměna věrnostního programu se sice na první pohled projevila novým vizuálem klientské karty, podstatná byla ale především změna fungování celého programu. S Kartou výhod Dr. Max zákazníci totiž nyní dostávají individualizovanou nabídku výhod podle svého předchozího nákupního chování. Díky našim zkušenostem s prací s daty a jejich využitím pro tvorbu kampaní, které se našim klientům vyplácí, můžeme i pro členy programu Dr. Maxe připravovat pravidelné rozesílky kuponů s individualizovanou nabídkou slev. První kupony jsme odeslali v červnu, nyní nás čeká druhá vlna rozesílek. Po pečlivé analýze nákupního chování a segmentaci všech 1,5 milionu klientů, jsme připravili přes 430 tisíc direct mailů a 200 tisíc nabídkových emailů. Svůj vlastní kupon si ale mohou zákazníci najít i na námi vytvořeném klientském portálu programu.

Agentura Wunderman začala pro lékárny Dr. Max pracovat na podzim roku 2014 na základě vyhraného tendru na tvorbu dlouhodobého komunikačního konceptu. Po navržení celé mechaniky programu a jeho exekuci nyní pravidelně pracujeme i na přípravě propagačních materiálů na podporu redesignu věrnostního programu (materiály na pobočkách, print a online kampaně) a na dílčích projektech. Těmi jsou například spuštění dvou specializovaných blogů (BeautyBuzz.cz a Magistra Máma), specializované direct marketingové kampaně nebo aktuálně i realizace kampaně a tvorba webu pro novou značku dětské výživy Amilk.

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty