Komerční banka spouští imageovou kampaň propagující vzájemnou blízkost

Praha – Komerční banka v prosinci spouští novou vánoční kampaň, která má za cíl podporu image banky. Banka ve svých marketingových materiálech klade zejména důraz na blízkost a rodinnou pohodu. Vánoční kampaň již potřetí připravuje ve spolupráci s pražskou agenturou Wunderman.

„Celý koncept je postavený na myšlence, že Vánoce nemusí být dokonalé, protože to podstatné je být spolu. Chceme tím zdůraznit, že nám na našich klientech záleží. Proto se nám i líbil koncept rodinné pohody, která nejpřiléhavěji vystihuje prozákaznickou orientaci Komerční banky,“ vysvětluje šéf marketingové komunikace  Komerční banky David Šmahel.

Kampaň pro banku již po třetí připravuje pražská agentura Wunderman. Zakázku vede Martina Gajarska, kreativní koncept vymysleli a realizovali Tatiana Hořavová a Mikoláš Gál. „V rámci vánoční kampaně využijeme jak pobočkové sítě, tak outdoorových ploch. Připravili jsme proto jak plakáty do sítě poboček Komerční banky, tak speciální plakáty do metra, nebo například do prostor kina Lucerna. Součástí vánoční imageové kampaně je také e-mailing na klienty skupiny Komerční banka,“ vyjmenovává jednotlivé prvky kampaně Martina Gajarska.

Vizuály kampaně budou nasazeny od začátku prosince 2016 do poloviny ledna 2017.

 

Kategorie: Agentura, O reklamě, tisková zpráva, Wunderlidi, Zajímavé projekty