Tato dojemná reklama strhla internet. Co si o ní myslí naši kreativci?

Chytrý nápad jak propagovat zdravou stravu a kvalitní suroviny sehnatelné na jednom místě, nebo jen pocukrované nic? Video o lásce ze supermarketu strhlo internet. Co si o něm myslí naši kreativci? Čtěte dále! (video uvnitř)

Takže nezbytný fundament – toto je dotčené video:

A co si o něm myslí naši kreativci?

rsz_honza_kukral

Jan Kukrál

Honza Kukrál, copywriter
Celou dobu jsem myslel, že na konci přijde něco nečekanýho, nějakej velkej vtip, že se tím všechno předchozí shodí, čímž by se i obhájilo to dlouhý budování “pointy“ (která tu pro mě scházela, respektive nebyla ničím překvapivá). Já totiž tyhle emočně přeslazený věci moc nemusím. Jakmile jde o lásku a jsou tam všichni lidi moc krásní, usměvaví, nevinní, vnitřně čistí a k tomu i rasově korektně vyvážení a tváří se to, jakože takhle to přesně v životě chodí, tak mě to nějak neoslovuje:-))
Na druhou stranu – ta reklama měla dobré téma, protože např. i já kvůli přítelkyni projevuji aspoň náznaky snahy o zdravé stravování, takže za to body nahoru:-))

 

rsz_dasa_beniskova

Dáša Beníšková

Dáša Beníšková, copywriter
Vizuálně se na to samozřejmě pěkně kouká, příjemná hudba, nadšení mladí lidé, hezká slečna pokladní. Ač to trvá skoro jako celovečerák, díky zapojenému příběhu (ač neobsahuje prvky napětí, jen prostou retardaci děje) jsem to bez většího přemlouvání dokoukala do konce. OVOZEL v obchoďáku vypadá překrásně, stejně jako poctivá práce zaměstnanců a jejich vztah k ingrediencím (řezník), obchod vypadá moderně a čistě, ale bohužel se mi motiv videa nespojil se samotným obchodem. Ten chlapec začal jíst kvalitní potraviny ne díky pestré nabídce v obchodě, ale proto, že se mu líbila holka za kasou. Kdyby tam seděl fousatej chlapík, kterýmu by chlupy lezly z uniformy, možná bych si já k němu začala chodit kupovat rajčata, ale ne chlapec, ten by dále jedl pizzu s kečupem. – Ale co hůře, pokud nad tím budu přemýšlet tak, že tam to propojení mezi obchodem a pokladní být musí, vzejde mi z toho, že obchoďák funguje jako policajt, který hlídá, co si jeho zákazníci kupují. A odsuzuje je, pokud nejedou podle pravidel zdravé stravy.

rsz_dominik_pultera

Dominik Pultera

Dominik Pultera, copywriter
Reklama je strašně dlouhá a ještě déle mi trvalo ji pochopit. Chybí mi tam větší kontrast mezi zdravým a nezdravým nakupováním. Například bych tu pokladní na začátku úplně vyměnil za nějakou starou a ošklivou. Daleko líp by to pak podtrhovalo nějakou pointu – zdravý nákup = hezčí svět. Nejlepší na tom spotu je asi ta prodavačka… 😀 Jo a ještě hudba!

Kategorie: Agentura, O reklamě, Wunderlidi, Zajímavé projekty