Našla se peněženka! Kdo ji zase ztratil? A jak zapomnětlivcům pomoci…

Našla se peněženka! Kdo ji zase ztratil? A jak zapomnětlivcům pomoci…

Z dat Komerční banky vyplývá, že přes 80 000 klientů Komerční banky ročně blokuje svoji kartu. Ztracená karta většinou znamená ztracenou peněženku.

Nedá se s tím něco udělat? Jak bychom mohli pomoci zapomnětlivcům, kteří rádi někde zapomínají svou peněženku, řekli si v Komerční bance.

Spolu s nimi jsme dali u nás ve Wundermanu hlavy dohromady a vznikl nápad na kampaň Konec ztraceným peněženkám.

Podívejte se na video case study:

„Data a kreativa jsou naším denním chlebem. O to víc jsme měli radost, když si kampaň ve významné kreativní soutěži ADC Creative Awards odnesla stříbro v kategorii Direct marketing/mailings i bronz v kategorii Innovation,“ říká Group Business Director z Wundermanu Tomáš Burka, jehož tým celou kampaň připravoval.

A jak byli spokojeni s kampaní v Komerční bance?

„Data nám ukázala zajímavý fakt a my jsme přemýšleli, jak pomoci klientům, kteří tento problém často řeší. Když agentura navrhla tento koncept, přišlo nám to jako velmi dobrý a užitečný nápad. I když to byla kampaň menšího rozsahu, získali jsme na ni velice pozitivní ohlasy,“ říká David Šmahel, šéf marketingové komunikace Komerční banky.

Kategorie: Agentura, Data, Trendy, Zajímavé projekty