Varování: Sledováním tohoto videa zestárnete o 10 minut

Varování: Sledováním tohoto videa zestárnete o 10 minut

Je všude. V práci na vás číhá stejně jako doma. Na ulici stejně jako v obchodech. Prostě mu nemůžete utéct. A aby toho nebylo málo, nosíte si ho dobrovolně každý den s sebou v kabelce či po kapsách. Koukáte se na něj v průměru každých 10 minut. Stále je ve vaší blízkosti. A přitom vám škodí.

Ano, řeč je o modrém světle. Klidně mu můžeme říkat „novodobý škůdce pro vaši pleť“. Kvůli němu stárne vaše pokožka až třikrát rychleji. Kam se dnes schováte před modrým světlem? Asi nikam

Proto je potřeba o pleť víc pečovat a chránit ji. Tak jsme se pustili do boje s tímto novodobým modrým zlem. V nové marketingové kampani.

Společně s naším klientem, lékárenskou sítí Dr.Max, jsme  u nás ve Wundermanu vymysleli a připravili kampaň na kosmetickou řadou Uriage Age Protect, která kromě péče o pleť přináší i její ochranu.

Že ženy ženám rozumějí, se rozumí. A tak jsme si v této kampani vzali na pomoc ženy! Ke spolupráci jsme přizvali tři známé influencerky, které se staly tvářemi naší kampaně. Společně s Tomášem Třeštíkem jsme s nimi vytvořili série fotek v modrém světle.

Holky začaly společně se svými „modrými“ fotkami šířit nové informace o zákeřnosti modrého světla mezi svými followerkami. Vlastně začaly dělat na sociálních sítích takovou esteticko-edukativní kampaň.

A abychom informaci o modrém světle mezi ženami podstatně rozšířili, vytvořili jsme modrému světlu na instagramu profil. Pomocí monitoringu sociálních sítí jsme pak našli dívky a ženy, které zveřejnily fotku s mobilem či počítačem v ruce právě ve chvíli, kdy mají obličej pod palbou modrého světla.

V tu chvíli se jim objevil komentář od modrého světla, který je provokoval, vtipkoval s nimi a hlavně upozorňoval na to, jak jejich pleť pod jeho vlivem stárne. Tyhle ad hoc komenty, to pro nás byla taková copywriterská třešnička na dortu instagramu.

Zda a jak se ženám do paměti propsala kampaň a Uriage Age Protect, který bojuje proti modrému světlu, jsme na závěr ověřili pomocí soutěže.

Tu jsme rozběhli na kosmetickém webu BeautyBuzz a moderoval ji chatbot. Ten totiž na rozdíl od nás dokáže komunikovat s tisícem žen během jedné minuty. Vyšlo nám z toho, že o modrém světle se dozvědělo víc než milion žen a lékárny Dr.Max zaznamenaly první velkou vlnu nákupů nové kosmetické značky.

Velké poděkování patří našemu klientovi Dr.Max za senzační spolupráci. Kampaň přinesla výsledky a udělalo nám radost, že získala čtyři ocenění v marketingových soutěžích  – dvě stříbra v IMC Awards a dvě stříbra v soutěži Internet Effectiveness Awards (IEA).

Autor článku:  Filip Humpl, kreativní ředitel agentury Wunderman

Kategorie: Agentura, Case study, Zajímavé projekty