Datový analytik – to prostě nikomu nevysvětlíš!

Lidé si dokáží lépe představit věci, s kterými se setkávají častěji a tak není (dle mého názoru) těžké někomu vysvětlit náplň práce prodavače, výrobce bot, správce koupaliště apod. U datového analytika je to trochu těžší. Skoro bych řekl, že to je lehce analytický problém.

Celý článek

Kategorie: Data

Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Oficiálně potvrzeno: Wunderman je světovým leaderem v databázových operacích

Wunderman byl v prestižním výzkumu Forrester Wave jmenován leaderem v oblasti na práci s daty. Průzkum vyhodnotil Wunderman jako špičkového odborníka v oblasti marketingu založeného na datech a v oblasti budování customer engagement.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data

Internet of Things aneb Minority Report dneška

Vzpomínáte si na auto ze seriálu Knight Rider nebo na film Minority Report? V době jejich premiéry si asi nikdo z nás neuvědomoval, že všechny vychytávky, které hrdinům těchto filmů ulehčují život, budou brzy reálné a budou ovlivňovat život i nám. Co se v současnosti skrývá pod pojmem Internet of Things neboli IoT?

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive, Trendy

Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

Kdo koho zabil? Digital direct nebo jablko zeleninu?

Léta se lidi ptají, jestli online zabil direct (tzn. jestli internet zničil tisk). Direct ale není direct mail. Je to přístup, marketing cílený na konkrétní osobu, ideálně založený na informacích, které o dotyčné osobě znám. Takže není direct nebo digital, protože není ani jablko nebo zelenina.

Celý článek

Kategorie: Trendy, Zajímavé projekty

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty

Osobní dárek od Wundermanu pro každého návštěvníka konference

Data dnes hýbou světem a neexistuje jediná marketingová či obchodní konference, která by jim nevěnovala alespoň jednu přednášku. Návštěvníky těchto akcí jsme chtěli upozornit na to, že jsme odborníkem na práci s daty a že je umíme využít v unikátních řešeních pro své klienty. Pomohli jsme si proto daty a navrhli projekt „Wunderpanák“.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Trendy