Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

Kdo koho zabil? Digital direct nebo jablko zeleninu?

Léta se lidi ptají, jestli online zabil direct (tzn. jestli internet zničil tisk). Direct ale není direct mail. Je to přístup, marketing cílený na konkrétní osobu, ideálně založený na informacích, které o dotyčné osobě znám. Takže není direct nebo digital, protože není ani jablko nebo zelenina.

Celý článek

Kategorie: Trendy, Zajímavé projekty

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty