Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Nestačí jen e-mailovat. Ale e-mailovat chytře

Pokud má váš brand co nabídnout, měl by být e-mailing určitě podstatnou složkou vašeho online marketingu. A to i přesto, že současné trendy automatického třídění (např. Google Inbox) a označování promo e-mailů (např. složka Hromadné na Seznam.cz) objektivně snížily open-rates komerčních sdělení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty

Na co bychom letos neměli v marketingu zapomenout

Vývoj životního stylu směřuje jistě k neustálému online propojení všech digitálních zařízení. To samosebou mění i práci marketérů, kteří se musí víc a víc snažit o tvorbu takového obsahu, který bude pro zákazníky jejich značky neustále zajímavý a tzv. „engaging“. Následující čtyři trendy vycházející z predikcí KBM Group ze sítě Wunderman ukazují na vývoj, kterým momentálně prochází především americká společnost. V českém prostředí je zatím můžeme vnímat jako inspiraci. Časem ale tato témata budeme řešit na našem trhu taky, čili se už nyní můžeme bavit o přípravě jejich řešení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Funkce Hromadné zamává s open rates emailů. Pokles lze ale zmírnit.

Když Seznam.cz spustil na svých emailech novou funkci s názvem Hromadné, vyvolalo to mezi marketéry mírné pozdvižení. „Co se teď stane s open rates našich komerčních sdělení, které posíláme na freemailové účty provozované právě Seznamem?“ ptali se oprávněně. A odpověď není zrovna optimistická.

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive

Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě