Budoucnost patří mobilům (a sociálním sítím) – WPP Digital Retailing 4.0

Jaká bude budoucnost nakupování přes internet a co hraje nejdůležitější roli? Podle prezentujících na konferenci WPP Digitail Retailing to budou zejména chytré mobilní telefony a sociální interakce podporující nakupování. Poznámky k jednotlivým vystupujícím jsou níže. Pro zajímavost jsou připojeny i oficiální „minutes“, zápis z konference, který v průběhu konference vytvořil tým http://visualminutes.co.uk (doporučuju kouknout na…

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Inspiration in the Net (Work) #2

Každý den se člověk učí Proč se nedozvědět každý den něco nového a zajímavého? Věděli jste třeba, že máme 50% DNA stejných jako banán? :-O Samozřejmě stránka nevznikla jen tak. Je to jakási netradiční forma propagace jednoho kreativního studia z Anglie. Navíc, každá novinka je doplněna vtipným obrázkem a to celé dohromady si můžete nechat vytisknout…

Celý článek

Kategorie: Interactive