Chceš vědět, jak se dělá marketing zítřka? Přijď #nAKAfe do Wundermanu

Nečekáme na to, jaké trendy přijdou, my je určujeme. V rámci dalšího ročníku akce #nAKAfe, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), se přijď mrknout do naší marketingové agentury.  Uvidíš, jak to u nás chodí, na čem všem pracujeme…. …ale hlavně budeme diskutovat o marketingu zítřka. O marketingu, který je založen na datech. Ukážeme ti, jak se…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Rozrůstáme se o třetí klientský tým

V prvním pololetí nového roku jsme uspěli v několika tendrech a získali i nové klienty. Stejně tak se zvýšil i počet zakázek pro naši agenturu u stávajících klientů, což logicky vedlo k tomu, že se Wunderman rozrostl o třetí klientský tým pod vedením Jaroslava Nováka.

Celý článek

Kategorie: Agentura

Tak trochu social! #1

Přináším vám první díl sociální newsletteru, který teď budu s pravidelnou periodicitou publikovat. Na úvod před zábavou přichází několik technických záležitostí.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy, Zajímavé projekty

Case study: Ford natankoval The Tap Tap za zhlédnutá videa 36 nádrží

V rámci svého programu Ford Handy nabízí společnost Ford Motor Company speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných. České zastoupení značky Ford nabídlo jeden ze svých vozů hudební skupině The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci a se kterou Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Zajímavé projekty

Direct marketing na křižovatce kultur

Všechno co někde napíšete, jinde vidí. Zatím nesledují, ale brzy budou. Přímý marketing bude v blízké budoucnosti hlavně o customer experience. Kdo ji neovládne, zemře.

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

75% zákazníků může dělat, co Vy budete chtít

Zní vám titulek článku nadneseně? Říkáte si, že v době ovládnutí trhu zákazníkem, kdy zákazník může téměř cokoliv a každá správná zákaznicky orientovaná společnost se mu bude snažit přizpůsobit, není možné zákazníkovi říkat, co by měl nebo neměl dělat? Ne tak docela. I za těchto podmínek lze zákazníka vhodnými nástroji ovlivnit a nasměrovat tam, kde jsou…

Celý článek

Kategorie: Data

Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě

Vstoupili jsme do Asociace.biz (na konci února)

Sice už je to skoro měsíc, ale rád bych ještě jednou upozornil a okomentoval na náš vstup do Asociace.biz. Pro Wunderman Interactive je vstup do asociace logický. Na začátku roku došlo k vytvoření samostatné divize, jsme zakládajícím členem Digitální agentury – Sekce při AKA a je samozřejmé, že se snažíme podílet na důležitých věcech, které…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive