Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Rozrůstáme se o třetí klientský tým

V prvním pololetí nového roku jsme uspěli v několika tendrech a získali i nové klienty. Stejně tak se zvýšil i počet zakázek pro naši agenturu u stávajících klientů, což logicky vedlo k tomu, že se Wunderman rozrostl o třetí klientský tým pod vedením Jaroslava Nováka.

Celý článek

Kategorie: Agentura

Na co bychom letos neměli v marketingu zapomenout

Vývoj životního stylu směřuje jistě k neustálému online propojení všech digitálních zařízení. To samosebou mění i práci marketérů, kteří se musí víc a víc snažit o tvorbu takového obsahu, který bude pro zákazníky jejich značky neustále zajímavý a tzv. „engaging“. Následující čtyři trendy vycházející z predikcí KBM Group ze sítě Wunderman ukazují na vývoj, kterým momentálně prochází především americká společnost. V českém prostředí je zatím můžeme vnímat jako inspiraci. Časem ale tato témata budeme řešit na našem trhu taky, čili se už nyní můžeme bavit o přípravě jejich řešení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Funkce Hromadné zamává s open rates emailů. Pokles lze ale zmírnit.

Když Seznam.cz spustil na svých emailech novou funkci s názvem Hromadné, vyvolalo to mezi marketéry mírné pozdvižení. „Co se teď stane s open rates našich komerčních sdělení, které posíláme na freemailové účty provozované právě Seznamem?“ ptali se oprávněně. A odpověď není zrovna optimistická.

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive

O sociálních sítích uvažujte strategicky

Význam sociálních sítí v komunikačním mixu už uznala valná většina českých značek. A postupně (i když pomalu) přecházejí od pouhé přítomnosti na sítích k jejich strategickému řízení. V České republice je jednou z takových společností Ford Motor Company, která v květnu tohoto roku správu své image na Facebooku a dalších sítích svěřila do rukou agenturám Wunderman a Mindshare.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Wlip, Zajímavé projekty

Tak trochu social! #1

Přináším vám první díl sociální newsletteru, který teď budu s pravidelnou periodicitou publikovat. Na úvod před zábavou přichází několik technických záležitostí.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy, Zajímavé projekty

Case study: Ford natankoval The Tap Tap za zhlédnutá videa 36 nádrží

V rámci svého programu Ford Handy nabízí společnost Ford Motor Company speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných. České zastoupení značky Ford nabídlo jeden ze svých vozů hudební skupině The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci a se kterou Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Zajímavé projekty

Direct marketing na křižovatce kultur

Všechno co někde napíšete, jinde vidí. Zatím nesledují, ale brzy budou. Přímý marketing bude v blízké budoucnosti hlavně o customer experience. Kdo ji neovládne, zemře.

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

75% zákazníků může dělat, co Vy budete chtít

Zní vám titulek článku nadneseně? Říkáte si, že v době ovládnutí trhu zákazníkem, kdy zákazník může téměř cokoliv a každá správná zákaznicky orientovaná společnost se mu bude snažit přizpůsobit, není možné zákazníkovi říkat, co by měl nebo neměl dělat? Ne tak docela. I za těchto podmínek lze zákazníka vhodnými nástroji ovlivnit a nasměrovat tam, kde jsou…

Celý článek

Kategorie: Data

Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě