Jak správně dělat (direct) emailing

Všechny firmy posílají emaily, ale ne všem to přináší ovoce. Jako v každé marketingové disciplíně i zde panuje mnoho mýtů, každý tomu rozumí, ale když se zeptáte na výsledky a čísla, panuje většinou tíživé ticho a mlčení.

Celý článek

Kategorie: Interactive

Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Nestačí jen e-mailovat. Ale e-mailovat chytře

Pokud má váš brand co nabídnout, měl by být e-mailing určitě podstatnou složkou vašeho online marketingu. A to i přesto, že současné trendy automatického třídění (např. Google Inbox) a označování promo e-mailů (např. složka Hromadné na Seznam.cz) objektivně snížily open-rates komerčních sdělení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Funkce Hromadné zamává s open rates emailů. Pokles lze ale zmírnit.

Když Seznam.cz spustil na svých emailech novou funkci s názvem Hromadné, vyvolalo to mezi marketéry mírné pozdvižení. „Co se teď stane s open rates našich komerčních sdělení, které posíláme na freemailové účty provozované právě Seznamem?“ ptali se oprávněně. A odpověď není zrovna optimistická.

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive