Kdo koho zabil? Digital direct nebo jablko zeleninu?

Léta se lidi ptají, jestli online zabil direct (tzn. jestli internet zničil tisk). Direct ale není direct mail. Je to přístup, marketing cílený na konkrétní osobu, ideálně založený na informacích, které o dotyčné osobě znám. Takže není direct nebo digital, protože není ani jablko nebo zelenina.

Celý článek

Kategorie: Trendy, Zajímavé projekty

Osobní dárek od Wundermanu pro každého návštěvníka konference

Data dnes hýbou světem a neexistuje jediná marketingová či obchodní konference, která by jim nevěnovala alespoň jednu přednášku. Návštěvníky těchto akcí jsme chtěli upozornit na to, že jsme odborníkem na práci s daty a že je umíme využít v unikátních řešeních pro své klienty. Pomohli jsme si proto daty a navrhli projekt „Wunderpanák“.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Trendy

Tak trochu social #2

Další měsíc je téměř za námi, což znamená i čas na pár zajímavostí ze světa sociálních médií. Dozvíte se více o Facebook Groups, tipy na plánování kampaní na Facebooku pro rok 2015 nebo zajímavosti ze světa online marketingu, které vám pomůžou třeba i při výběru vánočních dárků.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

O sociálních sítích uvažujte strategicky

Význam sociálních sítí v komunikačním mixu už uznala valná většina českých značek. A postupně (i když pomalu) přecházejí od pouhé přítomnosti na sítích k jejich strategickému řízení. V České republice je jednou z takových společností Ford Motor Company, která v květnu tohoto roku správu své image na Facebooku a dalších sítích svěřila do rukou agenturám Wunderman a Mindshare.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Wlip, Zajímavé projekty

Facebook a video – souboj s Youtube?

Informace o tom, že Facebook předběhl YouTube v počtu přehraných videí, není ani tak o souboji těchto dvou platforem jako o obecném trendu, že coby uživatelé internetu konzumujeme video stále více a více.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Tak trochu social! #1

Přináším vám první díl sociální newsletteru, který teď budu s pravidelnou periodicitou publikovat. Na úvod před zábavou přichází několik technických záležitostí.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy, Zajímavé projekty

Case study: Ford natankoval The Tap Tap za zhlédnutá videa 36 nádrží

V rámci svého programu Ford Handy nabízí společnost Ford Motor Company speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných. České zastoupení značky Ford nabídlo jeden ze svých vozů hudební skupině The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci a se kterou Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Zajímavé projekty

Představení skupiny – výrobci automobilů

Během uplynulého měsíce se nejvíce mluvilo o značkách Škoda, Ford a Volkswagen, které u nás patří k dlouhodobě nejprodávanějším, a jejich význam se proto odráží i v diskuzích. Za těmito brandy však pokulhává Hyundai, jehož průměrná internetová odezva příliš neodpovídá skutečnému pokrytí trhu (Hyundai je třetím největším prodejcem v ČR). V dubnu se navíc objevila zpráva, že Hyundai poprvé v historii předstihl Škodu v privátním prodeji vozů. Škoda sice stále jednoznačně dominuje tuzemskému trhu, nicméně vděčí za to především firemním nákupům. Shrnuto a podtrženo, vozy Hyundai si postupně získávají větší oblibu veřejnosti (také díky příznivým cenám), nicméně jejich image a vůbec ochota spotřebitelů o nich hovořit poněkud zaostává.

Celý článek

Kategorie: Wlip

Když se o někom hodně mluví

Hodně je dost relativní pojem, ale procentům rozumíme všichni. 979% nárůst objemu komunikace v lednu oproti předminulému měsíci je nezanedbatelný a týká se společnosti Microsoft. Proč? Především zásluhou rozhodnutí asijského výrobce mobilních telefonů Huawei vybavovat operačním systémem Windows Phone 8 své nejnovější modely. Huawei, stejně jako další asijští výrobci mobilních telefonů a smartphonů v posledních…

Celý článek

Kategorie: Wlip

Negativní kampaň v prezidentské volbě

Miloš Zeman i Karel Schwarzenberg, oba finalisti prezidentských voleb, po prvním kole veřejně prohlásili, že povedou korektní a konstruktivní kampaň. Moc dlouho u toho nezůstalo. Miloš Zeman se rozhodl, že vsadí na osobní útoky a my jsme se podívali na to, jak mu tato hra vychází. Analyzovali jsme více než 250.000 příspěvků, které v uplynulých…

Celý článek

Kategorie: O reklamě