Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Naše nejnovější práce pro Ford

Protože jedním z našich největších klientů je Ford, a protože pro něj připravujeme poměrně pravidelně bannery pro kampaně, nabízím výběr toho, co jsme vyrobili v poslední době. Asi nejkrásnější banner jsme připravili pro Ford C-Max. Původně jsme chtěli udělat vychytanější verzi, tak ale překračovala datový limit:-( reklamních serverů. Další banner byl pro Ford Focus, který…

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive