Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Internet of Things aneb Minority Report dneška

Vzpomínáte si na auto ze seriálu Knight Rider nebo na film Minority Report? V době jejich premiéry si asi nikdo z nás neuvědomoval, že všechny vychytávky, které hrdinům těchto filmů ulehčují život, budou brzy reálné a budou ovlivňovat život i nám. Co se v současnosti skrývá pod pojmem Internet of Things neboli IoT?

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive, Trendy

Richard Stiebitz: Nenechme se zblbnout internetem

Letos jsme si z reklamního festivalu Golden Drum přivezli hlavně zajímavé poznatky. V Portoroži hodně pršelo, a tak jsme poctivě seděli na všech přednáškách a obohacovali své reklamní know-how. Našeho kreativního ředitele Richarda Stiebitze zaujalo mnoho prací. Když měl ale vypíchnout pět nejlepších, vybral tyto: printový projekt Lega (na kterém se podílel i Jamie Mandelbeum z Young&Rubicam); kampaň…

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Jak se diskutuje na českém internetu?

Titulní otázka je vlastně poněkud zavádějící. O tom, jak konkrétně vypadají diskuse na internetu, si totiž každý může udělat obrázek sám. My se však podíváme na internetové diskuse trochu jinak.

Celý článek

Kategorie: Wlip