Nedělejte weby pro pocit a ega šéfů, ale pro lidi, říká šéf UX ve Wundermanu

Komerční banka spustila v březnu nový web. Obsah a UX  pro tento velký projekt  připravovala agentura Wunderman, tedy UX a contentový tým pod vedením Jana Ambrože. Web nově nabízí nejen rychlejší cestu k produktům, ale také pomáhá řešit problémy zákazníků a odpovídá na otázky, jak se finančně připravit na první práci, jak zabezpečit rodinu nebo…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Richard Stiebitz: Nenechme se zblbnout internetem

Letos jsme si z reklamního festivalu Golden Drum přivezli hlavně zajímavé poznatky. V Portoroži hodně pršelo, a tak jsme poctivě seděli na všech přednáškách a obohacovali své reklamní know-how. Našeho kreativního ředitele Richarda Stiebitze zaujalo mnoho prací. Když měl ale vypíchnout pět nejlepších, vybral tyto: printový projekt Lega (na kterém se podílel i Jamie Mandelbeum z Young&Rubicam); kampaň…

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Jak se diskutuje na českém internetu?

Titulní otázka je vlastně poněkud zavádějící. O tom, jak konkrétně vypadají diskuse na internetu, si totiž každý může udělat obrázek sám. My se však podíváme na internetové diskuse trochu jinak.

Celý článek

Kategorie: Wlip