Největší skokani v online komunikaci (1.6. – 15.7.)

Spíše než jedné značce, která by v diskuzích výrazně poskočila a překonala svůj segment, patřilo sledované období hned několika brandům, u nichž byl zaznamenán největší nárůst komunikace. Patří mezi ně například mezinárodní řetězec kaváren Starbucks, který zaujal jednak svým hospodařením (holding spravuje podstatnou část financí v Nizozemsku kvůli nízkým daním, v ČR i nadále vykazuje ztrátu) a také plány na otevření dalších mimopražských poboček. Starbucks tradičně rozděluje veřejnost na dva nesmiřitelné tábory, a zatímco jeho skalní příznivci oslavují stylové prostředí a lákají řetězec například do Brna, většina diskutérů spíše kritizuje příliš vysoké ceny. Starbucks, který u nás přitahuje zejména turisty, plánuje v následujících letech přesvědčit také domácí spotřebitele a vyvrátit představu „obchodu, kde mají kafe za stovku“.

Celý článek

Kategorie: Wlip