75% zákazníků může dělat, co Vy budete chtít

Zní vám titulek článku nadneseně? Říkáte si, že v době ovládnutí trhu zákazníkem, kdy zákazník může téměř cokoliv a každá správná zákaznicky orientovaná společnost se mu bude snažit přizpůsobit, není možné zákazníkovi říkat, co by měl nebo neměl dělat? Ne tak docela. I za těchto podmínek lze zákazníka vhodnými nástroji ovlivnit a nasměrovat tam, kde jsou…

Celý článek

Kategorie: Data

Jak si stojí televizní stanice na internetu?

Nastupujícímu podzimu dominovala v diskuzích a reakcích na internetu opět Česká televize. Jakožto veřejnoprávní médium přirozeně přitahuje vyšší pozornost než komerční televizní stanice, ovšem tato pozornost často končí právě reakcemi na internetu. Při pohledu na aktuální statistiky zjistíme, že poté co více než polovina diskutujících okomentuje program či dění okolo České televize, usednou asi tři čtvrtiny z nich k pořadům konkurenčních stanic.

Celý článek

Kategorie: Wlip

Máme Golden Drum za Zlatý ručičky pro Ford

Máme hroznou radost, že jsme vyhráli v kreativní soutěži Goldendrum s kampaní „Do It Yourself“ pro Ford !!! Vyhráli jsem hned dvakrát – stříbro v kategorii PR a ZLATO v nejprestižnější kategorii Integrated Campaigns! Na kampani spolupracovaly i agentury Ogilvy a Mindshare, které se s námi o cenu podělí rovným dílem. Co na to říkáte?…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Naše nejnovější práce pro Ford

Protože jedním z našich největších klientů je Ford, a protože pro něj připravujeme poměrně pravidelně bannery pro kampaně, nabízím výběr toho, co jsme vyrobili v poslední době. Asi nejkrásnější banner jsme připravili pro Ford C-Max. Původně jsme chtěli udělat vychytanější verzi, tak ale překračovala datový limit:-( reklamních serverů. Další banner byl pro Ford Focus, který…

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive

Inspiration in the Net (Work) #1

Alespoň jednou týdně bych se s vámi chtěl podělit o zajímavé internetové projekty, které uvízly v mé síti. Věřím, že pro Vás budou inspirativní a zajímavé. 😉 Ikea – Plyšová zvířátka Určitě každý, kdo někdy navštívil obchodní domy Ikea, se zastavil u velkých košů plných krásných plyšových zvířátek. Každý si je chce osahat a všechny si prohlédnout….

Celý článek

Kategorie: Interactive

Bannery v Silverlightu? Proč ne.

V souvislosti s uvedením některých nových produktů Microsoftu na trh (Windows 7, Windows  Server 2008 R2) jsme v několika minulých týdnech pracovali na lokalizaci bannerů pro kampaň. Připravovali jsme standardní formáty, rich bannery postavené na videu nebo audiu. Jedním z požadavků klienta byla i příprava banneru v technologii Silverlight. Protože jsme microsite v Silverlightu připravovali už loni (PF 2009 pro Microsoft), nebyl…

Celý článek

Kategorie: Interactive