How to start a successful carrier of a copywriter? Ask a lot of questions, stupid ones don’t exist!!!

Sára Svobodová is working as a copywriter here, in Wunderman, where she writes texts for different ad campaigns and participates in competitions for creators. She has completed workshops about how to create comics in the past. Now you can see her paintings in the halls of Wunderman, which are inspired by the band Psí vojáci, with…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog, Data, Design, Trendy, Wunderlidi, younglions

Chceš vědět, jak se dělá marketing zítřka? Přijď #nAKAfe do Wundermanu

Nečekáme na to, jaké trendy přijdou, my je určujeme. V rámci dalšího ročníku akce #nAKAfe, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), se přijď mrknout do naší marketingové agentury.  Uvidíš, jak to u nás chodí, na čem všem pracujeme…. …ale hlavně budeme diskutovat o marketingu zítřka. O marketingu, který je založen na datech. Ukážeme ti, jak se…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Nedělejte weby pro pocit a ega šéfů, ale pro lidi, říká šéf UX ve Wundermanu

Komerční banka spustila v březnu nový web. Obsah a UX  pro tento velký projekt  připravovala agentura Wunderman, tedy UX a contentový tým pod vedením Jana Ambrože. Web nově nabízí nejen rychlejší cestu k produktům, ale také pomáhá řešit problémy zákazníků a odpovídá na otázky, jak se finančně připravit na první práci, jak zabezpečit rodinu nebo…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Millennials: Nechceme vlastnit věci, chceme k nim mít přístup

Kdo to jsou Millennials a má vůbec smysl řešit jejich očekávání a přání? Vzhledem k tomu, že tvoří již třetinu produktivní populace a do roku 2025 by v ní měli převládnout, objevují se Millennials stále více v hledáčku marketérů jako významná cílová skupina. I když jejich kupní síla je zatím ještě nižší než rozpočty jejich rodičů, finanční…

Celý článek

Kategorie: Trendy

Vláďa Rejlek: YouTubeři jsou chytří a ví, že jsou v kurzu

YouTube, video v mobilu a vlogy. Jedno z mnoha témat, která budou hýbat příštím rokem a která jsme popisovali v nedávno vydaném článku Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016. Tentokrát se na něj podíváme trochu podrobněji – v rozhovoru s naším Digital Directorem Vláďou Rejlkem, který o YouTube hovořil například i v rámci panelové diskuze na konferenci Forum Media.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Internet of Things aneb Minority Report dneška

Vzpomínáte si na auto ze seriálu Knight Rider nebo na film Minority Report? V době jejich premiéry si asi nikdo z nás neuvědomoval, že všechny vychytávky, které hrdinům těchto filmů ulehčují život, budou brzy reálné a budou ovlivňovat život i nám. Co se v současnosti skrývá pod pojmem Internet of Things neboli IoT?

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive, Trendy

Richard Stiebitz: Nenechme se zblbnout internetem

Letos jsme si z reklamního festivalu Golden Drum přivezli hlavně zajímavé poznatky. V Portoroži hodně pršelo, a tak jsme poctivě seděli na všech přednáškách a obohacovali své reklamní know-how. Našeho kreativního ředitele Richarda Stiebitze zaujalo mnoho prací. Když měl ale vypíchnout pět nejlepších, vybral tyto: printový projekt Lega (na kterém se podílel i Jamie Mandelbeum z Young&Rubicam); kampaň…

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Nestačí jen e-mailovat. Ale e-mailovat chytře

Pokud má váš brand co nabídnout, měl by být e-mailing určitě podstatnou složkou vašeho online marketingu. A to i přesto, že současné trendy automatického třídění (např. Google Inbox) a označování promo e-mailů (např. složka Hromadné na Seznam.cz) objektivně snížily open-rates komerčních sdělení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

RWE úsporně rozsvítí české domácnosti

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně jsme ve Wundermanu připravili ve spolupráci s agenturou Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. 

Celý článek

Kategorie: Agentura, Zajímavé projekty