Millennials: Nechceme vlastnit věci, chceme k nim mít přístup

Kdo to jsou Millennials a má vůbec smysl řešit jejich očekávání a přání? Vzhledem k tomu, že tvoří již třetinu produktivní populace a do roku 2025 by v ní měli převládnout, objevují se Millennials stále více v hledáčku marketérů jako významná cílová skupina. I když jejich kupní síla je zatím ještě nižší než rozpočty jejich rodičů, finanční…

Celý článek

Kategorie: Trendy

Vláďa Rejlek: YouTubeři jsou chytří a ví, že jsou v kurzu

YouTube, video v mobilu a vlogy. Jedno z mnoha témat, která budou hýbat příštím rokem a která jsme popisovali v nedávno vydaném článku Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016. Tentokrát se na něj podíváme trochu podrobněji – v rozhovoru s naším Digital Directorem Vláďou Rejlkem, který o YouTube hovořil například i v rámci panelové diskuze na konferenci Forum Media.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Internet of Things aneb Minority Report dneška

Vzpomínáte si na auto ze seriálu Knight Rider nebo na film Minority Report? V době jejich premiéry si asi nikdo z nás neuvědomoval, že všechny vychytávky, které hrdinům těchto filmů ulehčují život, budou brzy reálné a budou ovlivňovat život i nám. Co se v současnosti skrývá pod pojmem Internet of Things neboli IoT?

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive, Trendy

Richard Stiebitz: Nenechme se zblbnout internetem

Letos jsme si z reklamního festivalu Golden Drum přivezli hlavně zajímavé poznatky. V Portoroži hodně pršelo, a tak jsme poctivě seděli na všech přednáškách a obohacovali své reklamní know-how. Našeho kreativního ředitele Richarda Stiebitze zaujalo mnoho prací. Když měl ale vypíchnout pět nejlepších, vybral tyto: printový projekt Lega (na kterém se podílel i Jamie Mandelbeum z Young&Rubicam); kampaň…

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Nestačí jen e-mailovat. Ale e-mailovat chytře

Pokud má váš brand co nabídnout, měl by být e-mailing určitě podstatnou složkou vašeho online marketingu. A to i přesto, že současné trendy automatického třídění (např. Google Inbox) a označování promo e-mailů (např. složka Hromadné na Seznam.cz) objektivně snížily open-rates komerčních sdělení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

RWE úsporně rozsvítí české domácnosti

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně jsme ve Wundermanu připravili ve spolupráci s agenturou Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. 

Celý článek

Kategorie: Agentura, Zajímavé projekty

Kdo koho zabil? Digital direct nebo jablko zeleninu?

Léta se lidi ptají, jestli online zabil direct (tzn. jestli internet zničil tisk). Direct ale není direct mail. Je to přístup, marketing cílený na konkrétní osobu, ideálně založený na informacích, které o dotyčné osobě znám. Takže není direct nebo digital, protože není ani jablko nebo zelenina.

Celý článek

Kategorie: Trendy, Zajímavé projekty

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty

Osobní dárek od Wundermanu pro každého návštěvníka konference

Data dnes hýbou světem a neexistuje jediná marketingová či obchodní konference, která by jim nevěnovala alespoň jednu přednášku. Návštěvníky těchto akcí jsme chtěli upozornit na to, že jsme odborníkem na práci s daty a že je umíme využít v unikátních řešeních pro své klienty. Pomohli jsme si proto daty a navrhli projekt „Wunderpanák“.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Trendy