Chceš vědět, jak se dělá marketing zítřka? Přijď #nAKAfe do Wundermanu

Nečekáme na to, jaké trendy přijdou, my je určujeme. V rámci dalšího ročníku akce #nAKAfe, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), se přijď mrknout do naší marketingové agentury.  Uvidíš, jak to u nás chodí, na čem všem pracujeme…. …ale hlavně budeme diskutovat o marketingu zítřka. O marketingu, který je založen na datech. Ukážeme ti, jak se…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Nedělejte weby pro pocit a ega šéfů, ale pro lidi, říká šéf UX ve Wundermanu

Komerční banka spustila v březnu nový web. Obsah a UX  pro tento velký projekt  připravovala agentura Wunderman, tedy UX a contentový tým pod vedením Jana Ambrože. Web nově nabízí nejen rychlejší cestu k produktům, ale také pomáhá řešit problémy zákazníků a odpovídá na otázky, jak se finančně připravit na první práci, jak zabezpečit rodinu nebo…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Vláďa Rejlek: YouTubeři jsou chytří a ví, že jsou v kurzu

YouTube, video v mobilu a vlogy. Jedno z mnoha témat, která budou hýbat příštím rokem a která jsme popisovali v nedávno vydaném článku Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016. Tentokrát se na něj podíváme trochu podrobněji – v rozhovoru s naším Digital Directorem Vláďou Rejlkem, který o YouTube hovořil například i v rámci panelové diskuze na konferenci Forum Media.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Internet of Things aneb Minority Report dneška

Vzpomínáte si na auto ze seriálu Knight Rider nebo na film Minority Report? V době jejich premiéry si asi nikdo z nás neuvědomoval, že všechny vychytávky, které hrdinům těchto filmů ulehčují život, budou brzy reálné a budou ovlivňovat život i nám. Co se v současnosti skrývá pod pojmem Internet of Things neboli IoT?

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive, Trendy

RWE úsporně rozsvítí české domácnosti

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně jsme ve Wundermanu připravili ve spolupráci s agenturou Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. 

Celý článek

Kategorie: Agentura, Zajímavé projekty

Vaříme s energií – kuchařka RWE jako odměna pro zákazníky

Trvale posilovat vztah se zákazníkem představuje jeden z klíčových úkolů marketingu v segmentu utilit. V rámci snahy přiblížit se tradiční české rodině v oblasti, ve které se prolínají dodávky plynu i elektřiny, tedy v oblasti vaření, se proto marketing RWE rozhodl připravit nový a neotřelý dárek pro své stávající i nové zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Wunderman tak vznikla kuchařka RWE,…

Celý článek

Kategorie: Zajímavé projekty

Osobní dárek od Wundermanu pro každého návštěvníka konference

Data dnes hýbou světem a neexistuje jediná marketingová či obchodní konference, která by jim nevěnovala alespoň jednu přednášku. Návštěvníky těchto akcí jsme chtěli upozornit na to, že jsme odborníkem na práci s daty a že je umíme využít v unikátních řešeních pro své klienty. Pomohli jsme si proto daty a navrhli projekt „Wunderpanák“.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Trendy

Rozrůstáme se o třetí klientský tým

V prvním pololetí nového roku jsme uspěli v několika tendrech a získali i nové klienty. Stejně tak se zvýšil i počet zakázek pro naši agenturu u stávajících klientů, což logicky vedlo k tomu, že se Wunderman rozrostl o třetí klientský tým pod vedením Jaroslava Nováka.

Celý článek

Kategorie: Agentura

Jak na mladé lvy

Soutěžního klání mezi mladými kreativci na soutěži Young Lions se v kategorii Média zúčastnilo přes 30 týmů. Zajímavé číslo na získání vhledu do přístupu mladých lvů. A také dost velké na to, abychom mohli na základě jejich prací vyvodit závěry pro příští ročník a předat soutěžícím zpětnou vazbu.

Celý článek

Kategorie: O reklamě