Jak na mladé lvy

Soutěžního klání mezi mladými kreativci na soutěži Young Lions se v kategorii Média zúčastnilo přes 30 týmů. Zajímavé číslo na získání vhledu do přístupu mladých lvů. A také dost velké na to, abychom mohli na základě jejich prací vyvodit závěry pro příští ročník a předat soutěžícím zpětnou vazbu.

Celý článek

Kategorie: O reklamě

O sociálních sítích uvažujte strategicky

Význam sociálních sítí v komunikačním mixu už uznala valná většina českých značek. A postupně (i když pomalu) přecházejí od pouhé přítomnosti na sítích k jejich strategickému řízení. V České republice je jednou z takových společností Ford Motor Company, která v květnu tohoto roku správu své image na Facebooku a dalších sítích svěřila do rukou agenturám Wunderman a Mindshare.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Wlip, Zajímavé projekty

Facebook a video – souboj s Youtube?

Informace o tom, že Facebook předběhl YouTube v počtu přehraných videí, není ani tak o souboji těchto dvou platforem jako o obecném trendu, že coby uživatelé internetu konzumujeme video stále více a více.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Direct marketing na křižovatce kultur

Všechno co někde napíšete, jinde vidí. Zatím nesledují, ale brzy budou. Přímý marketing bude v blízké budoucnosti hlavně o customer experience. Kdo ji neovládne, zemře.

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě

To nejlepší ze Super Bowl 2013

Včera proběhl v Americe tradiční marketingový svátek: „Super Bowl“. Velké finále amerického fotbalu, kde se střetli The Baltimore Ravens a San Francisco 49ers není jen sportovním svátkem, ale také přehlídkou reklamních videí. Kultura dospěla během Superbowlu už tak daleko, že někteří lidé sledují spíše reklamy, než hru samotnou. Typický mix reklam Superbowlu: „pivo-jídlo-auta“ nebyl narušen…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Událost reklamy a marketingu roku 2012

Tak nějak skromně se pojmenoval PIAF, jehož „Best of Show“ včera proběhlo. Best of Show byl zápas fotbalového okresního přeboru, ve kterém na trávníku běhal Ronaldo, Messi a spol. Problém byl, že stadion byl okresní přebor. Vstupenky sice stály jak na ligu mistrů, ale trávník měl drny, místo tribun byl bíle natřený klandr, zdravotník dorazil…

Celý článek

Kategorie: O reklamě