Direct marketing na křižovatce kultur

Všechno co někde napíšete, jinde vidí. Zatím nesledují, ale brzy budou. Přímý marketing bude v blízké budoucnosti hlavně o customer experience. Kdo ji neovládne, zemře.

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Známe benchmarky pro měření výkonu e-mailu

Již 10 let vytváříme a odesíláme obchodní sdělení zákazníků pomocí e-mailu. Používáme vlastní systémy, důsledně se snažíme vše měřit a vyhodnocovat. Napadlo nás, že by nebylo vůbec špatné podívat se na to, jak námi posílané e-maily fungují. Z našich systémů bohužel nedokážeme doměřit konverze, protože posíláme e-maily různých zákazníků a ne vždy se dostaneme k…

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě

To nejlepší ze Super Bowl 2013

Včera proběhl v Americe tradiční marketingový svátek: „Super Bowl“. Velké finále amerického fotbalu, kde se střetli The Baltimore Ravens a San Francisco 49ers není jen sportovním svátkem, ale také přehlídkou reklamních videí. Kultura dospěla během Superbowlu už tak daleko, že někteří lidé sledují spíše reklamy, než hru samotnou. Typický mix reklam Superbowlu: „pivo-jídlo-auta“ nebyl narušen…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Událost reklamy a marketingu roku 2012

Tak nějak skromně se pojmenoval PIAF, jehož „Best of Show“ včera proběhlo. Best of Show byl zápas fotbalového okresního přeboru, ve kterém na trávníku běhal Ronaldo, Messi a spol. Problém byl, že stadion byl okresní přebor. Vstupenky sice stály jak na ligu mistrů, ale trávník měl drny, místo tribun byl bíle natřený klandr, zdravotník dorazil…

Celý článek

Kategorie: O reklamě