Manifest responsivního webdesignu

Při tvorbě webu už většina klientů dbá na to, aby jejich stránky byly responzivní, tj. aby se přizpůsobovaly zařízení, na kterém je uživatel zobrazuje. Už nestačí pouhé weby s podmíněným přesměrováním na mobilní stránky nebo s podmíněným servírováním mobilní verze HTML. Přesto se ale někdy u nasazování responzivního webdesignu chybuje.

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive, Trendy

SEO a Twitter? Jak to jde dohromady?

Twitter je velmi pěkná sociální síť a ještě pěknější platforma pro služby třetích stran (doporučuji www.nuzzel.com), ale z hlediska SEO byl Twitter donedávna irelevantní. To se nyní změnilo. A tak si honem založte firemní účet na Twitteru, pokud jej ještě nemáte. A sdílejte na něm obsah. S hyperlinky a s hashtagy.

Celý článek

Kategorie: Interactive, SEO

Čas opustit fulltext Seznamu?

Tým seznamáckého fulltextu se rozhodl potrestat své uživatele a také weby s kvalitní informační architekturou. Během srpna se kvalitní stránky propadly ve výsledcích vyhledávání na Seznamu do hlubin a ze dna vyplavalo pomyslné bahno.

Celý článek

Kategorie: SEO

Příběh jedné popravy

Internetová globální aukční síň eBay se již zpravidla neobjevuje na čelných místech vyhledávacích výsledků Google. Pozorní uživatelé webu to přičítali razii na nekvalitní weby, posléze se však ukázalo, že eBay byla potrestána za špinavý trik.

Celý článek

Kategorie: SEO

Jsou Google analýzy zadarmo?

Google Analytics patří k internetovým nástrojům, které si v uplynulých letech získaly širokou oblibu, a to i mezi marketéry. Nabízí jednoduché a přehledné měření webových statistik, které je navíc zcela zdarma. Nebo snad není?

Celý článek

Kategorie: Interactive