Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

RWE úsporně rozsvítí české domácnosti

Společnost RWE představila svoji letošní podzimní marketingovou kampaň, ve které prezentuje svou novou a unikátní službu – pronájem úsporných LED žárovek. Koncept kampaně jsme ve Wundermanu připravili ve spolupráci s agenturou Young&Rubicam, mediální plánování zajistila agentura Maxus. 

Celý článek

Kategorie: Agentura, Zajímavé projekty

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty

Vaříme s energií – kuchařka RWE jako odměna pro zákazníky

Trvale posilovat vztah se zákazníkem představuje jeden z klíčových úkolů marketingu v segmentu utilit. V rámci snahy přiblížit se tradiční české rodině v oblasti, ve které se prolínají dodávky plynu i elektřiny, tedy v oblasti vaření, se proto marketing RWE rozhodl připravit nový a neotřelý dárek pro své stávající i nové zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Wunderman tak vznikla kuchařka RWE,…

Celý článek

Kategorie: Zajímavé projekty

Hon na věrné zákazníky

Koncem osmnáctého století začal jeden americký obchodník odměňovat své čerstvě nezávislé zákazníky malými měděnými žetony. Kdo je neztratil, mohl je při opětovném nákupu směnit za další zboží, což se ukázalo jako geniální nápad. V průběhu let se myšlenka rozvíjela a přes různé kupony či sbírání obalů dospěla až do dnešních, mnohdy překombinovaných věrnostních programů. Místo hracích karet nosíme po kapsách karty věrnostní, místo měděných plíšků sbíráme zákaznické body. Někdo více, jiný méně, nicméně faktem zůstává, že věrnostní programy se staly nedílnou součástí našeho života a jen tak z něho nezmizí.

Celý článek

Kategorie: Trendy

Máme Golden Drum za Zlatý ručičky pro Ford

Máme hroznou radost, že jsme vyhráli v kreativní soutěži Goldendrum s kampaní „Do It Yourself“ pro Ford !!! Vyhráli jsem hned dvakrát – stříbro v kategorii PR a ZLATO v nejprestižnější kategorii Integrated Campaigns! Na kampani spolupracovaly i agentury Ogilvy a Mindshare, které se s námi o cenu podělí rovným dílem. Co na to říkáte?…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Jak Raifka nahlas začala a potichu (asi) skončila.

Hlasitý začátek byl kreativní inzerát. „Raifka hledá BTL agenturu, ukažte, jak jste kreativní a přihlaste se do tendru“. Inzerátů na výběr reklamní agentury jsem pár viděl, na agenturu přímé komunikace ani jeden. Asi i proto se nám to líbilo a s nadšením nám vlastním jsme si vyhrnuli rukávy. V pátek odpoledne jsou brainstormingy nejveselejší. Lidi se sejdou,…

Celý článek

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)

Poznámky ke konferenci Social Marketers Summit

Ve čtvrtek proběhla první větší akce věnovaná sociálním médiím u nás, konference nazvaná Social Marketers Summit 2010. Očekávání byla vysoká, zážitek podprůměrný. Tak tedy postupně. První prezentace by mohla být zajímavá, kdyby se dala přečíst. Většinu plátna totiž celou dobu zabírala loga sponzorů a stream tweetů účastníků konference. Alena Ivánková prezentovala výzkumy agentury Media Research…

Celý článek

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)