Millennials: Nechceme vlastnit věci, chceme k nim mít přístup

Kdo to jsou Millennials a má vůbec smysl řešit jejich očekávání a přání? Vzhledem k tomu, že tvoří již třetinu produktivní populace a do roku 2025 by v ní měli převládnout, objevují se Millennials stále více v hledáčku marketérů jako významná cílová skupina. I když jejich kupní síla je zatím ještě nižší než rozpočty jejich rodičů, finanční…

Celý článek

Kategorie: Trendy

Vláďa Rejlek: YouTubeři jsou chytří a ví, že jsou v kurzu

YouTube, video v mobilu a vlogy. Jedno z mnoha témat, která budou hýbat příštím rokem a která jsme popisovali v nedávno vydaném článku Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016. Tentokrát se na něj podíváme trochu podrobněji – v rozhovoru s naším Digital Directorem Vláďou Rejlkem, který o YouTube hovořil například i v rámci panelové diskuze na konferenci Forum Media.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Richard Stiebitz: Nenechme se zblbnout internetem

Letos jsme si z reklamního festivalu Golden Drum přivezli hlavně zajímavé poznatky. V Portoroži hodně pršelo, a tak jsme poctivě seděli na všech přednáškách a obohacovali své reklamní know-how. Našeho kreativního ředitele Richarda Stiebitze zaujalo mnoho prací. Když měl ale vypíchnout pět nejlepších, vybral tyto: printový projekt Lega (na kterém se podílel i Jamie Mandelbeum z Young&Rubicam); kampaň…

Celý článek

Kategorie: O reklamě, Trendy

Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

Nestačí jen e-mailovat. Ale e-mailovat chytře

Pokud má váš brand co nabídnout, měl by být e-mailing určitě podstatnou složkou vašeho online marketingu. A to i přesto, že současné trendy automatického třídění (např. Google Inbox) a označování promo e-mailů (např. složka Hromadné na Seznam.cz) objektivně snížily open-rates komerčních sdělení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Jak na mladé lvy

Soutěžního klání mezi mladými kreativci na soutěži Young Lions se v kategorii Média zúčastnilo přes 30 týmů. Zajímavé číslo na získání vhledu do přístupu mladých lvů. A také dost velké na to, abychom mohli na základě jejich prací vyvodit závěry pro příští ročník a předat soutěžícím zpětnou vazbu.

Celý článek

Kategorie: O reklamě

Manifest responsivního webdesignu

Při tvorbě webu už většina klientů dbá na to, aby jejich stránky byly responzivní, tj. aby se přizpůsobovaly zařízení, na kterém je uživatel zobrazuje. Už nestačí pouhé weby s podmíněným přesměrováním na mobilní stránky nebo s podmíněným servírováním mobilní verze HTML. Přesto se ale někdy u nasazování responzivního webdesignu chybuje.

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive, Trendy

Na co bychom letos neměli v marketingu zapomenout

Vývoj životního stylu směřuje jistě k neustálému online propojení všech digitálních zařízení. To samosebou mění i práci marketérů, kteří se musí víc a víc snažit o tvorbu takového obsahu, který bude pro zákazníky jejich značky neustále zajímavý a tzv. „engaging“. Následující čtyři trendy vycházející z predikcí KBM Group ze sítě Wunderman ukazují na vývoj, kterým momentálně prochází především americká společnost. V českém prostředí je zatím můžeme vnímat jako inspiraci. Časem ale tato témata budeme řešit na našem trhu taky, čili se už nyní můžeme bavit o přípravě jejich řešení.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Trendy

Funkce Hromadné zamává s open rates emailů. Pokles lze ale zmírnit.

Když Seznam.cz spustil na svých emailech novou funkci s názvem Hromadné, vyvolalo to mezi marketéry mírné pozdvižení. „Co se teď stane s open rates našich komerčních sdělení, které posíláme na freemailové účty provozované právě Seznamem?“ ptali se oprávněně. A odpověď není zrovna optimistická.

Celý článek

Kategorie: Data, Interactive