SEO a Twitter? Jak to jde dohromady?

Twitter je velmi pěkná sociální síť a ještě pěknější platforma pro služby třetích stran (doporučuji www.nuzzel.com), ale z hlediska SEO byl Twitter donedávna irelevantní. To se nyní změnilo. A tak si honem založte firemní účet na Twitteru, pokud jej ještě nemáte. A sdílejte na něm obsah. S hyperlinky a s hashtagy.

Celý článek

Kategorie: Interactive, SEO

O sociálních sítích uvažujte strategicky

Význam sociálních sítí v komunikačním mixu už uznala valná většina českých značek. A postupně (i když pomalu) přecházejí od pouhé přítomnosti na sítích k jejich strategickému řízení. V České republice je jednou z takových společností Ford Motor Company, která v květnu tohoto roku správu své image na Facebooku a dalších sítích svěřila do rukou agenturám Wunderman a Mindshare.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Wlip, Zajímavé projekty

Tak trochu social! #1

Přináším vám první díl sociální newsletteru, který teď budu s pravidelnou periodicitou publikovat. Na úvod před zábavou přichází několik technických záležitostí.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy, Zajímavé projekty

Case study: Ford natankoval The Tap Tap za zhlédnutá videa 36 nádrží

V rámci svého programu Ford Handy nabízí společnost Ford Motor Company speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných. České zastoupení značky Ford nabídlo jeden ze svých vozů hudební skupině The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci a se kterou Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Zajímavé projekty

Negativní kampaň v prezidentské volbě

Miloš Zeman i Karel Schwarzenberg, oba finalisti prezidentských voleb, po prvním kole veřejně prohlásili, že povedou korektní a konstruktivní kampaň. Moc dlouho u toho nezůstalo. Miloš Zeman se rozhodl, že vsadí na osobní útoky a my jsme se podívali na to, jak mu tato hra vychází. Analyzovali jsme více než 250.000 příspěvků, které v uplynulých…

Celý článek

Kategorie: O reklamě

Budoucnost patří mobilům (a sociálním sítím) – WPP Digital Retailing 4.0

Jaká bude budoucnost nakupování přes internet a co hraje nejdůležitější roli? Podle prezentujících na konferenci WPP Digitail Retailing to budou zejména chytré mobilní telefony a sociální interakce podporující nakupování. Poznámky k jednotlivým vystupujícím jsou níže. Pro zajímavost jsou připojeny i oficiální „minutes“, zápis z konference, který v průběhu konference vytvořil tým http://visualminutes.co.uk (doporučuju kouknout na…

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive

Seminář Wunderman Listening Platform a demoverze

Neuplynul ještě ani měsíc od chvíle kdy jsme po více než roce vývoje oficiálně spustili nový značkový produkt WLIP pro monitoring online médií a už ho testují první klienti. Proběhl první WLIP seminář pro více než 50 nejnedočkavějších zájemců z řad stávajících a potenciálních zákazníků a na základě ohlasů budeme podobná neformální setkání určitě opakovat. Máme…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Vstoupili jsme do Asociace.biz (na konci února)

Sice už je to skoro měsíc, ale rád bych ještě jednou upozornil a okomentoval na náš vstup do Asociace.biz. Pro Wunderman Interactive je vstup do asociace logický. Na začátku roku došlo k vytvoření samostatné divize, jsme zakládajícím členem Digitální agentury – Sekce při AKA a je samozřejmé, že se snažíme podílet na důležitých věcech, které…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Online diskuse pod kontrolou – Wunderman Listening Platform

Wunderman Interactive přináší na trh nástroj pro monitoring sociálních médií, Wunderman Listening Platform, zkráceně WLIP. WLIP umí sledovat, jak se o produktu nebo značce vyjadřuje konkrétní uživatel internetu. Dokáže rozlišit pozitivní a negativní příspěvky. Sleduje dění i mimo pokrytí standardních vyhledávačů, tzn. v blozích, diskusních fórech, komentářích pod články, na Facebooku, Twitteru či na YouTube. WLIP…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive