Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

Novou Kartu výhod Dr. Maxe už má 1,5 milionu zákazníků!

Ani ne půl roku od spuštění nového loajalitního programu sítě lékáren Dr. Max zažádalo o vydání nové věrnostní karty více než milion a půl klientů. Novou mechaniku a redesign věrnostního programu jsme navrhli kompletně ve Wundermanu. A proto i my máme radost, že si novou Kartu výhod Dr. Maxe přišli do lékáren vyzvednout nejen původní…

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Zajímavé projekty

Hon na věrné zákazníky

Koncem osmnáctého století začal jeden americký obchodník odměňovat své čerstvě nezávislé zákazníky malými měděnými žetony. Kdo je neztratil, mohl je při opětovném nákupu směnit za další zboží, což se ukázalo jako geniální nápad. V průběhu let se myšlenka rozvíjela a přes různé kupony či sbírání obalů dospěla až do dnešních, mnohdy překombinovaných věrnostních programů. Místo hracích karet nosíme po kapsách karty věrnostní, místo měděných plíšků sbíráme zákaznické body. Někdo více, jiný méně, nicméně faktem zůstává, že věrnostní programy se staly nedílnou součástí našeho života a jen tak z něho nezmizí.

Celý článek

Kategorie: Trendy