Jak na mladé lvy

Soutěžního klání mezi mladými kreativci na soutěži Young Lions se v kategorii Média zúčastnilo přes 30 týmů. Zajímavé číslo na získání vhledu do přístupu mladých lvů. A také dost velké na to, abychom mohli na základě jejich prací vyvodit závěry pro příští ročník a předat soutěžícím zpětnou vazbu.

Celý článek

Kategorie: O reklamě

Case study: Ford natankoval The Tap Tap za zhlédnutá videa 36 nádrží

V rámci svého programu Ford Handy nabízí společnost Ford Motor Company speciálně uzpůsobené vozy pro potřeby handikepovaných. České zastoupení značky Ford nabídlo jeden ze svých vozů hudební skupině The Tap Tap, kterou tvoří postižení hudebníci a se kterou Ford v rámci propagace programu Ford Handy dlouhodobě spolupracuje.

Celý článek

Kategorie: Interactive, Zajímavé projekty

Virální křížaly zamávaly s Alzou

V polovině ledna se zakladatel společnosti Alza.cz Aleš Zavoral rozhodl k riskantnímu kroku. Veřejně obdaroval počítačem jedenáctiletého Tomáše Vejmolu, který se na něj snažil vydělat peníze výrobou a prodejem křížal. Facebookový profil Tomáškovy křížalky, čítající v současnosti přes 13 tisíc příznivců, se tak stal svědkem poměrně ostré výměny názorů mezi těmi, kteří Alzu za její gesto chválili, a těmi, kteří ji naopak odsuzovali kvůli využívání Tomášovy popularity ke zlepšení vlastního PR.

Celý článek

Kategorie: Wlip

Největší skokani v online komunikaci (1.5. – 14.6.)

Ve sledovaném období nejvíce poskočily značky ČSA a Apple v segmentu výrobců mobilních telefonů. Diskusi okolo Českých aerolinií rozpoutala především dusná politická atmosféra uplynulých dnů, při které se opět dostaly do popředí otázky ohledně dosazování expolitiků do vlivných funkcí. ČSA bylo nejčastěji skloňováno v souvislosti se jménem Jaroslava Tvrdíka, který byl v roce 2003 jmenován ředitelem Českých aerolinií bez jakéhokoli výběrového řízení. Jeho působení v ČSA bývá vzhledem k hospodářským výsledkům často kritizováno stejně jako praktiky politických „trafik“ vůbec.

Celý článek

Kategorie: Design, Wlip

Největší skokani v online komunikaci (8.4. – 5.5.)

Největší nárůst online komunikace zaznamenaly ve sledovaném období značky Leo Express, Hewlett-Packard a Becherovka. Leo Express zaujal internetové publikum především změnou a rozšířením svých železničních tras, zatímco u HP rozpoutala diskuzi recenze cenově dostupného desktopu HP Pavilion p6. Absolutním vítězem (alespoň co do kvantity) se však stala Becherovka, na níž přitáhl pozornost další z řady…

Celý článek

Kategorie: Wlip

Con los terroristas … Do the Harlem shake

Kreativní lidé, kteří mají vrozený pud dělat si z práce srandu se nezapřou nikde na světě. Proto jsme si dnes připravili přehled toho nejlepšího z kategorie „hardly working“ aneb Wunderman Harlem Shake: Around the World. V hlavních rolích: Amman, Panamá, México, Rheinland, Peru, a samozřejmě Wunderman Praha. Kromě hodnocení kreativního ztvárnění aktuálního virálního hitu můžete…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Máme Golden Drum za Zlatý ručičky pro Ford

Máme hroznou radost, že jsme vyhráli v kreativní soutěži Goldendrum s kampaní „Do It Yourself“ pro Ford !!! Vyhráli jsem hned dvakrát – stříbro v kategorii PR a ZLATO v nejprestižnější kategorii Integrated Campaigns! Na kampani spolupracovaly i agentury Ogilvy a Mindshare, které se s námi o cenu podělí rovným dílem. Co na to říkáte?…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Budoucnost patří mobilům (a sociálním sítím) – WPP Digital Retailing 4.0

Jaká bude budoucnost nakupování přes internet a co hraje nejdůležitější roli? Podle prezentujících na konferenci WPP Digitail Retailing to budou zejména chytré mobilní telefony a sociální interakce podporující nakupování. Poznámky k jednotlivým vystupujícím jsou níže. Pro zajímavost jsou připojeny i oficiální „minutes“, zápis z konference, který v průběhu konference vytvořil tým http://visualminutes.co.uk (doporučuju kouknout na…

Celý článek

Kategorie: Design, Interactive

Wunderman představuje Wunderman Interactive

52 let zkušeností s interakcí se zákazníkem spojených s online prostředím veřejně představuje svůj nejnovější produkt – digitální divizi Wunderman Interactive. Jaká je a co od ní můžeme čekat? Není rozhazovačná. Komunikace každé firmy, se kterou v online prostředí aktivně spolupracuje, totiž musí být nejen neokoukaná a směle kreativní, ale také efektivní. Každá vložená koruna by se…

Celý článek

Kategorie: Interactive

Poznámky ke konferenci Social Marketers Summit

Ve čtvrtek proběhla první větší akce věnovaná sociálním médiím u nás, konference nazvaná Social Marketers Summit 2010. Očekávání byla vysoká, zážitek podprůměrný. Tak tedy postupně. První prezentace by mohla být zajímavá, kdyby se dala přečíst. Většinu plátna totiž celou dobu zabírala loga sponzorů a stream tweetů účastníků konference. Alena Ivánková prezentovala výzkumy agentury Media Research…

Celý článek

Kategorie: Zde autor na kategorii zapomněl:-)