Jak odstartovat dráhu dobrého copíka? Hlavně se ptej, pitomé otázky neexistují!

Sára Svobodová pracuje u nás ve Wundermanu jako copywriter, píše texty pro různé reklamní kampaně a účastní se i soutěží pro kreativce.  V minulosti absolvovala workshopy o tom, jak vytvářet komiksy. Nyní na našich chodbách vystavuje své obrazy inspirované kapelou Psí vojáci, se kterými slavila úspěch i v Knihovně Václava Havla. Foto: Josef Jelínek/Wunderman. Sára Svobodová vystavuje…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog, Data

How to start a successful carrier of a copywriter? Ask a lot of questions, stupid ones don’t exist!!!

Sára Svobodová is working as a copywriter here, in Wunderman, where she writes texts for different ad campaigns and participates in competitions for creators. She has completed workshops about how to create comics in the past. Now you can see her paintings in the halls of Wunderman, which are inspired by the band Psí vojáci, with…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog, Data, Design, Trendy, Wunderlidi, younglions

Chceš vědět, jak se dělá marketing zítřka? Přijď #nAKAfe do Wundermanu

Nečekáme na to, jaké trendy přijdou, my je určujeme. V rámci dalšího ročníku akce #nAKAfe, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), se přijď mrknout do naší marketingové agentury.  Uvidíš, jak to u nás chodí, na čem všem pracujeme…. …ale hlavně budeme diskutovat o marketingu zítřka. O marketingu, který je založen na datech. Ukážeme ti, jak se…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Nedělejte weby pro pocit a ega šéfů, ale pro lidi, říká šéf UX ve Wundermanu

Komerční banka spustila v březnu nový web. Obsah a UX  pro tento velký projekt  připravovala agentura Wunderman, tedy UX a contentový tým pod vedením Jana Ambrože. Web nově nabízí nejen rychlejší cestu k produktům, ale také pomáhá řešit problémy zákazníků a odpovídá na otázky, jak se finančně připravit na první práci, jak zabezpečit rodinu nebo…

Celý článek

Kategorie: Agentura, blog

Milan Janecký: Díky Xaxisu jsme zase o krok dál v cílení reklamy

Jako součást skupiny WPP má Wunderman mnoho příležitostí dostat se k zajímavým projektům ostatních členských agentur a podílet se na jejich vývoji. Jednou z takových příležitostí poslední doby je služba Xaxis agentury GroupM.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy

Podzimní ocenění Wundermanu

Během uplynulých týdnů jsme měli v pražském Wundermanu hned několik možností se pořádně radovat a oslavovat. První příležitost přinesla soutěž Effie, kde jsme společně s kolegy z Young&Rubicam získali zlatou sošku za věrnost komunikačnímu konceptu RWE Energie.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Interactive

Vendula Mrázová: Věrnostní program musí mít podporu celé firmy

Slevy jsou u věrnostního programu základ, který ale musí doplnit další výhody, říká v rozhovoru pro server MediaGuru.cz Vendula Mrázová. Vy si ho můžete přečíst celý i zde na našem blogu.

Celý článek

Kategorie: Data, Trendy, Zajímavé projekty

Vaříme s energií – kuchařka RWE jako odměna pro zákazníky

Trvale posilovat vztah se zákazníkem představuje jeden z klíčových úkolů marketingu v segmentu utilit. V rámci snahy přiblížit se tradiční české rodině v oblasti, ve které se prolínají dodávky plynu i elektřiny, tedy v oblasti vaření, se proto marketing RWE rozhodl připravit nový a neotřelý dárek pro své stávající i nové zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Wunderman tak vznikla kuchařka RWE,…

Celý článek

Kategorie: Zajímavé projekty

Osobní dárek od Wundermanu pro každého návštěvníka konference

Data dnes hýbou světem a neexistuje jediná marketingová či obchodní konference, která by jim nevěnovala alespoň jednu přednášku. Návštěvníky těchto akcí jsme chtěli upozornit na to, že jsme odborníkem na práci s daty a že je umíme využít v unikátních řešeních pro své klienty. Pomohli jsme si proto daty a navrhli projekt „Wunderpanák“.

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Trendy