Millennials: Nechceme vlastnit věci, chceme k nim mít přístup

Kdo to jsou Millennials a má vůbec smysl řešit jejich očekávání a přání? Vzhledem k tomu, že tvoří již třetinu produktivní populace a do roku 2025 by v ní měli převládnout, objevují se Millennials stále více v hledáčku marketérů jako významná cílová skupina. I když jejich kupní síla je zatím ještě nižší než rozpočty jejich rodičů, finanční…

Celý článek

Kategorie: Trendy

Vláďa Rejlek: YouTubeři jsou chytří a ví, že jsou v kurzu

YouTube, video v mobilu a vlogy. Jedno z mnoha témat, která budou hýbat příštím rokem a která jsme popisovali v nedávno vydaném článku Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016. Tentokrát se na něj podíváme trochu podrobněji – v rozhovoru s naším Digital Directorem Vláďou Rejlkem, který o YouTube hovořil například i v rámci panelové diskuze na konferenci Forum Media.

Celý článek

Kategorie: Interactive, O reklamě, Trendy

Trendy, které ovlivní marketing v roce 2016

Na konferenci WebTop100 moderoval náš Digital Director Vláďa Rejlek sál Euforie, který byl plný trendových, digitálních a datových přednášek. Která témata ho zaujala nejen jako moderátora, ale i jako posluchače?

Celý článek

Kategorie: Agentura, Data, Interactive, Trendy